Video Panas – Polis Pukul Pekerja Kedai Telefon Bimbit | NescafeAis.Com


.

Video Panas – Polis Pukul Pekerja Kedai Telefon Bimbit

November 5th, 2011 2 Comments .
.

polis pukul pekerja kedai telefon bimbit

Video panas 5 pegawai polis memukul pekerja kedai telefon bimbit, video  berjaya dirakam kamera litar tertutup. Bukan bertujun nak mengaibkan polis atau merendahkan kredibilti pihak polis.Dari satu sumber mengatakan pemilik kedai telefon ni dah banyak menipu dalam kes jual beli telefon bimbit akhir-akhir ni..tu yang mula-mula polis tu macam datang menyamar sebagai pelanggan dan berlakon nak beli telefon..n bila kantoi pekerja kedai tu tak bagi kerjasama..mungkin polis nak tahan tapi nampak macam diorang pukul..sebab  pekerja kedai tu macam melawan dan tak bagi kerjasama.

Video ni memang nampak polis tu nak keluarkan gari,tapi macam takda kerjasama,tu nampak macam kena bantai tu..hehehe.sesape yang tau leh la kongsi cerita-cerita sebenar kat ruangan komen kat bawah.

 

TINGGALKAN KOMEN DI BAWAH DAN JANGAN LUPA SHARE:

2 Comments to “Video Panas – Polis Pukul Pekerja Kedai Telefon Bimbit”

  1. rebellion says:

    oh, polis. aku ingat ke gangster maner, macam penyagak jer sorang2 aku nampak.

  2. Dr Osman Bakar says:

    Pekerja Indon Pendatang Haram Indon cuba melawan bila ditangkap polis.

Leave your comment here: