Video Kanak-kanak Dipukul Dan Didera…ZALIM! | NescafeAis.Com


.

.

Video Kanak-kanak Dipukul Dan Didera…ZALIM!

May 9th, 2012 5 Comments .
.

Video Kanak-kanak Dipukul Dan Didera...ZALIM!

Tiada kata yang mampu dilafazkan apabila kanak-kanak ini diperlakukan dengan kejam oleh si pelakunya. Sebagai manusia yang bertamadun, apa yang berlaku dalam video ini harus dipandang berat oleh kita semua terutama pihak berkuasa.

Kanak-kanak ini telah dipukul dengan bantal, ditendang, dicubit tanpa ada langsung belas kasihan dan simpati. Berdasarkan perbualan dalam klip video ini, kemungkinan besar kejadian ini berlaku di negara kita kerana menggunakan bahasa tempatan.

Sekiranya anda kenal dengan si pelaku dalam video ini, laporkan segera kepada pihak polis agar dia dapat diadili di atas kesalahannya itu.

Mungkin dalam kes ini, polis boleh memulakan siasatan tanpa menunggu sebarang laporan rasmi. Ini soal nyawa seorang kanak-kanak kecil yang tidak tahu mengadu, selain hanya reti menangis.

Semoga Allah merahmati kanak-kanak ini…

SILA SEBARKAN

.
 

TINGGALKAN KOMEN DI BAWAH DAN JANGAN LUPA SHARE:

5 Comments to “Video Kanak-kanak Dipukul Dan Didera…ZALIM!”

  1. moon sabit says:

    ni mcm video lama…. pemukul dan perakam dah pun di kenakan tindakan. memang zalim. harap medapat kesedaran semua yg bernama manusia

  2. nager says:

    angin pulak aku tengak betina sial nie…
    kalu aku jumpa aku sauk terus…
    x de perasaan tol la…
    wat aku marah nie…
    yang tukang amik video nie pun sama…otak letak kat lutut..
    apasalah gi amik budak kecil tue selamatkan…
    nie tak…memang dua ekor manusia nie dah x de otak langsung…

  3. azharking says:

    aku mohon la pada rakyat malaysia tampil beri keterangan pada polis.kita ni rakyat yang perihatin biar pelaku salah tu dapat balasan nya cuba la bayang kalau yang jadi tu pada anak anak anda?ade kah anda sebagai mak dan ayah boleh terima pengasuh memperlaku anak anda begitu.
    dan ini kah bayaran yang dibayar oleh ibu dan bapa pada rumah pengasuh setelah diberi kepercayaan

  4. zamrina says:

    Ya Allah, selamatkanlah anak kecil ini… kejam btoi si ibu jie…mintak2 la kena tangkap cepat2. kesian kat anak dia.. hancur luluh hati si ibu di Malaysia yang menonton video nie…

  5. [...] ingat Video kanak-kanak dipkul dan didera yang heboh dulu?. Video berdurasi 4 minit 19 saat itu menjadi bukti jelas sikap kejam seorang yang [...]

Leave your comment here:

image004Bina Blog Bisnes Untuk Kembangkan Bisnes Anda di Internet! Murah & Cepat. Sila Klik Sini!
image004Dapatkan Produk Intimasi Suami Isteri Untuk Kebahagian Rumahtangga Anda! Sila Klik Sini!