Video Isteri Mengandung Dibelasah Suami (Malaysia) | NescafeAis.Com


.

.

Video Isteri Mengandung Dibelasah Suami (Malaysia)

September 3rd, 2012 4 Comments .
.

iii

Video rakaman cctv seorang wanita mengandung dibelasah kejam suaminya. Lihatlah sendiri luka-luka yang dia alami,I. Gambar penuh kat sini. Tengok video kat bawah ni. Panas baran tol suami dia… Wanita tersebut sedang mengandung. kow2 kena belasah. Kesian weh, macam nak mati bini dia kena belasah.

PART 1

.PART 2

PART 3

 

TINGGALKAN KOMEN DI BAWAH DAN JANGAN LUPA SHARE:

4 Comments to “Video Isteri Mengandung Dibelasah Suami (Malaysia)”

  1. nora_ishere says:

    business tak menjadi la tuuuu…. bini jadi mangsa!!!

  2. nora_ishere says:

    nik rizal, cmni punya laki pun nak kena bersabar dan bertahan ja ka???…

  3. KL Gangster says:

    Ya la… memang la betul orang pompuan ni kena ber’tahan’ jer… keja org laki ialah menyerang dan terus menyerang sampai org pompuan menyerah untuk bertahan…

  4. Essandra says:

    to KL Ganster …
    yang kau mengarut tu pasal seks sengal…ni orang duk ckp pasal llki dayussssss!!!
    kau tau x dayusss tu apa?

Leave your comment here: