Video Isteri Mat Yo Maki Pengawal Keselamatan | NescafeAis.Com


.

.

Video Isteri Mat Yo Maki Pengawal Keselamatan

September 24th, 2013 6 Comments .
.

ffff

Seorang wanita yang dikatakan isteri pemain bolasepak, Nor Shahrul Idlan Talaha, seperti yang dihebahkan di media sosial memuat naik videonya bertengkar dengan seorang pengawal keselamatan di kawasan yang dipercayai Lapangan Terbang Antarabangsa Subang. Turut kelihatan Nor Shahrul sendiri dalam video itu .

Malang sekali, seluruh masyarakat media sosial yang menonton memberi komen tajam mencerca tindakan biadap perempuan tersebut yang tidak menghormati orang lebih tua, dan dengan biadap mencabar pengawal keselamatan tersebut dengan mengeluarkan cercaan kasar seperti “pakcik ni bodoh la pakcik” dan ” jantan dayus” dan malah memuji ketegasan pengawal keselamatan tersebut walaupun akhirnya kesabarannya hilang.

Akibatnya pengawal keselamatan tersebut merasa tercabar lalu berlaku pergelutan yang tidak terakam kamera dan hanya kedengaran seperti berlaku kekerasan sambil kedengaran suara perempuan tersebut menyebut “engkau ni apasal” .

Tetapi yang mungkin berlaku ialah Mat Yo memasuki kereta tersebut lalu ‘mengajar’ perempuan tersebut.

Tidak dapat dipastikan bila kejadian ini berlaku.

Tetapi jelas sekali, masyarakat mengutuk kebiadaban perempuan tersebut dan memberi pujian tinggi kepada pengawal keselamatan ini yang dilihat menjalankan tugasnya tanpa mengira siapa yang sedang dihadapinya.

P/S:-Kononnya dia upload masuk dalam internet video ni..nk tunjuk salah pakcik tu.. tapi akhirnya video  ni makan diri dia, bodoh dan kurang ajar cakap camtu..

 

TINGGALKAN KOMEN DI BAWAH DAN JANGAN LUPA SHARE:

6 Comments to “Video Isteri Mat Yo Maki Pengawal Keselamatan”

  1. hailer says:

    buruknya rupa isteri matyo. Apasal la matyo kahwin dia. Jumpa kat kelab malam ke?

  2. BRO says:

    NI DI NAMAKAN MATYO TAKUT BINI .DIAMKAN JE APA BINI CKP BUKAN2 PADA ORG TUA BIADAP !!!!! SAYA KALAU ADA MASA TU POMPUAN TU NGAN MATYO SAYA TERAJANG INGAT PAK GURD XDA MARUAH KE

  3. hang jebat says:

    perkara dah berlaku..aib terpaksa dihadapi dan ditanggung…my advise insaf dan bertaubat..banyakkan ikut program ilmu..insyaallah akan lembut hati tu…dan sesungguhnya manusia yg paling banyak merungut sedangkan nikmat allah tk terhitung banyaknya….

  4. manbro says:

    dalam jaln cerita ni sapa yang dayus pakcik tu ke mat yo….tentu la mat yo yg dayus takut bini…harap mat yo cari masa yg sesuai bawa bini minta maaf dgn pakcik tu buat rakaman video download baru selesai.kalau tidak nasib kau le mat yo…

  5. apple says:

    sian …… DAYUS sebenarnya “Mat Yo”…… nampak sgt isterinya tue memg kurang didikan …. muka lawa, tp sayang …. kurang akhlak rupanya ….

  6. Hootoh Blog Tudia™ says:

    Video jelas menunjukan keruntuhan moral seorang wanita bergelar isteri. Sungguh berani memaki orang yang lebih tua didepan suami sendiri dan langsung tidak menjaga aib si suami. Video ini tidak boleh ditonton oleh kanak-kanak, ia boleh merosakan jiwa yang masih putih.

    Jadikan video itu satu pengajaran. HT tak salahkan Matyo, mungkin beliau masih berusaha membentuk isterinya (satu proses berterusan). Mungkin juga yang dikatakan isteri Matyo yang dia ada hubungan dengan kerabat mnjadikan isteri Matyo cepat “sentap” bila ditegur oleh pakcik itu. Bila syaitan menguasai marah seseorang anak adam, mungkin berlaku tindakan diluar kawalan akal.

    Andainya seseorang itu tidak biasa memaki hamun, rasanya tidak sepetah itu cacian yan keluar dari mulut Isteri Matyo. Mungkin persekitaran hidupnya selalu mendengar kata-kata kesat seperti itu. Sama ada Ibu bapa isteri Matyo itu mendidik anak perempuannya dengan betul atau tidak, wallah’hualam.

    Di sekolah juga pasti di ajar nilai murni, malah nilai murni seperti menghormati orang yang lebih tua diterapkan dalam semua mata pelajaran. Sehinggakan dalam Pendidikan jasmani pun disebut mengenai nilai-nilai murni ini.

    Lebih memburukan drama ini ialah si pelaku adalah perempuan yang secara normalnya lebih bersopan dan lemah lembut adanya. Lebih parah bila dilihat Matyo agak kaku dan hanya berdiam diri. Mungkin dia panik atau tergamam melihat isterinya yang mampu memaki hamun dengan petah dan berirama bagai zikir harian.

    Semoga Isteri Matyo mendapat hidayah dan mereka diberikan keturunan yang baik. In Sya Allah

Leave your comment here: