Video Awek Kelantan Gaduh Rebut Lelaki Sampai Nampak Bra  | NescafeAis.Com


.

Video Awek Kelantan Gaduh Rebut Lelaki Sampai Nampak Bra

November 3rd, 2012 2 Comments .
.

ccc

video ni nak kata ganas, memang adalah sikit..walaupun takda aksi tikam2. Namun ada aksi 18sx nampak baju dalam salah seorang remaja. So tonton, atas pilihan sendiri. Jangan komplen atau membebel yang bukan-bukan lepas abis layan.

Punca budak dua ekor ni gaduh bersungguh-sungguh, tak dapat dipasrtikan, Tapi menurut tajuk klip video, mungkin kerana berebut jantan.

Kalau pasal video awek gaduh berebut jantan bukan benda baru, dah berapa banyak klip video pompuan bergaduh rebut jantan yang keluar. Apalah yang hebat sangat jantan-jantan yang diaorang rebut tu? Teringin gak nak tengok muka…

Dan ditambah lag, peirempuan-perempuan di tepi-tepi ada yang siap bertudung sempat memberikan sokongan moral untuk terus bergaduh dan ditambah suara jantan-jantan yang tumpang melayan. Bagaikan Pesta.

Klip yang di bawah ini dimuat naik pada 24 Mei lalu, tetapi mula panas di facebook hari ini. Sekali lagi, tonton atas pertimbangan sendiri.

 

TINGGALKAN KOMEN DI BAWAH DAN JANGAN LUPA SHARE:

2 Comments to “Video Awek Kelantan Gaduh Rebut Lelaki Sampai Nampak Bra”

  1. Update paling menarik dari blog walking #3 | He's Farhan says:

    […] beza. Bersambung episod lucah hari sebelumnya, hari ini media blog luar memaparkan awek Kelantan Gaduh Sampai Nampak %$#^& […]

  2. hehe cam jantan satu je kat malaysia,bodoh betoy la

Leave your comment here: