[18++] Video Aksi Ganas Remaja Perempuan Buli Gadis | NescafeAis.Com


.

[18++] Video Aksi Ganas Remaja Perempuan Buli Gadis

June 8th, 2012 4 Comments .
.

buli

Fuhhh…, ganas sungguh gadis remaja sekarang ni.. Anak-anak dara sapalah agaknya yang ganas sangat ni? . Menurut sumber kejadian buli ni berlaku di Felda Adela, Kota Tinggi Johor.. Kesian sungguh dengan gadis yang kena buli tu.

Video yang bertajuk Bohsia Felda Adela Bergaduh yang berdurasi 11 minit 57 saat memaparkana seorang gadis dipikul dan digunting rambutnya oleh beberapa orang remaja perempuan. Jadi kepada sesiapa di Johor yang kenal dengan muka-muka gadis-gadis pembuli dalam video tu, diharap dapat laporkan kepada balai Polis yang terdekat.

Jangan biarkan pembuli-pembuli macam ni bermaharajalela didalam masyarakat kita. Itu belum kahwin lagi.., kalau dah kahwin nanti, takut terjadinya kembali kisah yang mengemparkan kita baru-baru ni, di mana anak dia pulak dipukul (RUJUK:Video Kanak-kanak Dipukul Dan Didera…ZALIM!)

SILA SEBARKAN SUPAYA PEMBULI INI DIBERKAS

Sebarang maklumat, sila hubungi Balai Polis Kota Tinggi Johor di talian 07-8831222.

 

TINGGALKAN KOMEN DI BAWAH DAN JANGAN LUPA SHARE:

4 Comments to “[18++] Video Aksi Ganas Remaja Perempuan Buli Gadis”

  1. malayass says:

    yang pakai tudung tu mmg nak kena terajang…sebarkan video ni..

  2. idatajimahihi says:

    wei bohsia!!! haram jaddah lar korang ni!!….korang tu bohsia….jage la skit reputasi bohsia2 sedunia agar xmnonjolkan pu*** ko yg dh basi dn rabak tu..korang ni…nnti korang mesti dpt balasan dr ALLAH jgk nti….tggu je….balasan Allah tu lagi MAHA DASYAT !!!!.tggu sajer ler…Allah MAHA ADIL..IGT TU SKIT YE..IGT…APE??? KORANG NK CRI GADOH NGN AKU plak dh?BLH SGT2…TAKAT ORG FELDA..MEH KENALAN NGN ORG GANU PLOK!!

  3. idatajimahihi says:

    ape pon ….sekalung tahniah aku ucapkan kt bohsia yg bertudung tu sb sedikit sebnyak telah merosakkan imej wanita bertudung…syabasss!! nanti jgn lupe ajar ank2 skli ye supaye jd setan plk..sb org mcm korang xmkn diajar lembut2 n baik2 dh…

  4. […] pasal video awek gaduh berebut jantan bukan benda baru, dah berapa banyak klip video pompuan bergaduh rebut jantan yang keluar. Apalah […]

Leave your comment here: