Semakan Status Keputusan Permohonan Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M) | NescafeAis.Com


.

.

Semakan Status Keputusan Permohonan Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M)

January 13th, 2012 104 Comments .
.

Semakan Keputusan Permohonan Bantuan Rakyat 1 Malaysia  – status Permohonan  BR1M – semak keputusan Br1m – brIm

Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M)

Keputusan samada layak atau tidak akan diketahui oleh pemohon melalui pos. Pemohon yang berjaya akan menerima surat pemakluman masing-masing secara berperingkat-peringkat dengan disertakan tarikh dan tempat majlis penyerahan baucar diadakan.Pemohon juga boleh buat semakan status keputusan permohonan BR1M di talian berikut:-

TALIAN HOTLINE SEMAKAN STATUS KEPUTUSAN PERMOHONAN BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA (BR1M)

Talian Hotline:- 1-800-222-500/1-300-88-3010

SEMAKAN STATUS KEPUTUSAN PERMOHONAN BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA=UPDATE

Bagi pemohon yang gagal, rayuan boleh dPertama melalui Pos. Keputusan samada pemohon layak atau tidak untuk menerima Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) akan mula dihantar secara berperingkat² ke semua alamat pemohon secara pos. Di situ, pemohon yang berjaya akan dimaklumkan mengenai tarikh penerimaan dan tempat majlis penyerahan baucar akan diadakan.

 

 

 


Pertama melalui Pos. Keputusan samada pemohon layak atau tidak untuk menerima Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) akan mula dihantar secara berperingkat² ke semua alamat pemohon secara pos. Di situ, pemohon yang berjaya akan dimaklumkan mengenai tarikh penerimaan dan tempat majlis penyerahan baucar akan diadakan.

Kedua, pemohon boleh membuat semakan secara online dengan menghubungi Talian Hotline Kementerian Kewangan Malaysia, 1-800-222-500 dan Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN), 1-300-88-3010 mulai 16 Januari 2012 ini, dari jam 9.00 pagi hingga 5.00 petang pada setiap hari bekerja.

Ketiga, selain membuat panggilan, pemohon juga boleh membuat semakan dan pertanyaan menerusi email ke belanjawan2012@treasury.gov.my

Bagi yang gagal dalam pemohonan Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M). Pemohon boleh la membuat rayuan dengan menggunakan borang khas yang boleh diperolehi di pejabat Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN)dan agensi² kerajaan yang berkenaan atau pun muat turun di laman web Kementerian Kewangan Malaysia, Borang Rayuan BR1M. Pemohon boleh menghantar borang rayuan tersebut sebelum 10 Februari 2012.

.
 

TINGGALKAN KOMEN DI BAWAH DAN JANGAN LUPA SHARE:

104 Comments to “Semakan Status Keputusan Permohonan Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M)”

  1. valli a/p sanasi@maimunah kamarudin says:

    terima kasih saya ucapkan kepada pm

  2. hazelrina says:

    Knaper susah sangat untuk hubungi talian hotline untuk semakan nama br1m?
    Kenapa tidak sediakan ruangan semakan status br1m secara online,mungkin lebih mudah untuk pemohon membuat semakan sendiri.Apapun Thanks PM..

  3. apanice says:

    duit kerajaan dr duit kite jgk,hsl dri cukai.lebih cukai,leh lh bg derma kt rkyat

  4. Zain says:

    TeRiMa KAsIh Pd KeraJaaN (Pm).. BoLe BuAt BeLanJa BrG2 AnaK..
    PERHATIAN : Kpd2 Yg CkP BuKAn2 PasaL DuiT SumBangan Nie ,HEnTi2 KAn Lah Nak MeNgaTa Jer..CerMin DuLu PeranGai SeNdiRi.. PrOTeS Jer Tahu, buaT HuRu HaRa Jer Tahu… Nak SgT Ke MALAYSIA jaDi Mcm NeGaRa JiRaN..? MALAYSIA daH AmaN , X PaYah Lah Nak HuRu Hara kan..

  5. yuslina binti m.yunus says:

    assalamualaikum….saya juga berminat nak tau status kelayakkn br1m….tp bila dial je telefon operator yg jawab…..bila dapat pula tak ada yg jawab……mmg susah sgt..bantuan ni amat bermakna bg kami yang susah ni…kalau tak tau apa status kita mcmana nak wat rayuan…akhirnya kami akan terlepas peluang….apa2 pun terima kasih pada kerajaan yg perihatin dgn kesusahan rakyatnya…

  6. liza says:

    aku sokong kau zain…lg bagus skrg nih bnyk saman di keluarkan untuk kutip balik duit yg di bagi….tq kerajaan….

  7. jai says:

    salam zain, cubala gunakn otak hang tu..takkan tukar kerajaan melalu proses pilihan raya boleh huru harakn negara..engkau ni ada sekul ka.? otak simpan lututka haa..

  8. mat gomen says:

    Zain tu, klau tgk dr segi ayat dia, jenis x ikut perkembangan persekitaran, hanya tgk tv n baca surat khaber je….cuba cari input lebih skit lg deh….

  9. Nanyang says:

    bukan nak sokong zain la….!mmg betol kalo betol nak tukar kerajaan melalu PR la…bukan dgn demo yg x betol tue……..dah menang 5 negeri pun kata masih x adilll….apa punya bongok la penyokong pembanggang…

  10. wu di says:

    yg dikomen pasal huru hara demontrasi la ngok….bukan pilihanraya…..!awat bebal sgt……

  11. [...] juga boleh menyemak status permohonan BR1M mereka dengan menelefon talian hotline 1-800-222-500/ 1-300-88-3010 mulai 16 Jan 2012 dari 9 pagi [...]

  12. ape2 jer says:

    kite umat islam, ikut lah ajran yg btul…. jika benar islam, pahala dan dosa sentiasa brada dengan kita, mengumpat dan menfitnah adalah satu dosa… pembayaran cukai banyak mane sngat jika nk dibandingkan dngan bantuan,kemajuan dan keamanan yang diberi oleh kerajaan… kita seharusnya bersyukur… dalam islam juga menyebut bahawa separuh daripada harta kita ialah harta orang lain…,so sama laa dngn cukai dan zakat yg digunakan untk kebaikan rakyat yg sederhana dan miskin

  13. [...] Semakan Keputusan Permohonan Bantuan Rakyat 1 Malaysia br1m [...]

  14. khairuddin bin abdul khalim says:

    sy sampai skrg tak dpt lg bantuan br1m
    sedangkan sy dh berkeluarga dan ada tanggungan
    sedangkan ada org yg tiada tanggungan pun blh dpt
    mcm mana tu

  15. Renu says:

    dimana sy boleh buat aduan mengenai br1m sebab sy telah memohon pd bulan 12 tahun lepas dan permohonan sy ditolak atas sebab pendapatan isi rumah melebihi RM3000. Suami sy telah meninggal dunia pada akhir bulan Jan thn ini dan sy telah membuat rayuan di kaunter LHDN jln duta pada pertengahan bulan Mar dan sehingga kini sy tidak mendapat sebrg jawapan dari mereka. Bila sy pergi ke LHDN di mana tempat saya membuat rayuan utk semakan hari ini dan di beritahu status saya masih tidak layak dan rayuan yg saya buat tiada dlm sistem mereka dan mereka tidak boleh buat apa apa dlm hal ini. Sy sebagai seorang ibu tunggal dengan 3 orang anak yg masih belajar amat memerlukan bantuan BR1M. Dimanakah perginya borang rayuan saya yang diserahkan leh saya kepada salah seorang pegawai yang bertugas di LHDN pada masa it????…..

  16. wanita kot.. says:

    org dh biasa senang……….memg cepat lupa diri………. tk reti nk bersyukur duk di bumi yg aman ni… tengok negara jiran dh la…. ALLAH SWT. bg otak nk kita berfikir…. tentang nikmat yg dia bagi… bkn ikut nafsu…. bkn senang nk jaga bumi dgn aman…. kenang sama susah payah org dulu………. yg muda ni tk penah rsa susah org dulu… klu tkdak depa dlu… nk senang ka hampa hrini………. ada akai jg duk kt lutot….. malaysia dh aman.tp klu nk try bg jahanam try dlm PRUnti.

  17. mahmud says:

    zain dgn nanyang ni mesti selalu kena buli sbb bodoh

  18. kasminah binti yambang says:

    macam mana mahu liht keptusan brm1 malaysia

  19. zainul idris says:

    Ruangan untuk menyemak kedudukan melalui website.
    Penerimaan pertama telah diterima dan perlukah diisi semula borang brim.

  20. man toya says:

    memanglah duit rakyat jugak tapi kalau kerajaan tak bagi hang nak dapat ke mcm parti lain cakap bebuih air liur tapi apa pun tak ada so belajarlah besyukur dan kenang jasa ok tq

  21. man toya says:

    salam hang isi borang lepas tarikh tutup ke heheheh

  22. billy says:

    tumpang tanya…mcm mana nak check layak mendapat bantuan bujang??pls ajar la saya check…sebelum mereka kata blh check online…tapi xnampak juga ni…lain saja

  23. syiera says:

    kalau kita tak tahu samada kita dpt ke tak,mcm mane nk bt rayuan..

  24. joo says:

    manusia leni tk payah bagi batuanlah,sebab tk padai kenang jasa sikit pun bagi duit empat lori ,kalau pembakang tetap pembakang dasar perut busut ia ingat pandai sangat merintah negara pati untuk perut belaka

  25. joo 2 says:

    jelouus la tu.pegi mati kt indon la

  26. halimaton sadiah says:

    sy nk tahu sma ada sy dpt ke x bantuan rakyat 1 malaysia..

  27. kustiana says:

    saya nak tanya bagaimana caranya nak buat semakan status brim2.0 layak atau tidak…saya telah mengisi brim2.0 secara online disember lalu

  28. pipi says:

    korang kata brim ni duit rakyak kan?…..klu kerajaan x bagi korang leh merasa ke?..pikir la skit..klu korang tahu brim ni kerajaan bagi jgn la pergi ambik…nampak sangat DAYUS..bila tau hari agihan wang brim semua g ambik….x malu plak..(sy nk tanya korang la klu keluarga sy xdpt duit khilaf kematian y dijanjikan kerajaan negeri PAS kelantan…mcm mna?…adakah ini bukan duit rakyat?…pas pilih kasih xpe)..

  29. comot_606 says:

    TANYA YANG PATUT..SEMAK,DAPAT ATAU TIDAK..jangan lebih sudah.terima kasih

  30. mat john says:

    Pm byar banyak mna ckap baik mcm nie?

  31. mat john says:

    Nie sowng lagi pm byar lebih….kerajaan pas negeri kelantan tak bg sb kerajaan pusat ( barisAn nasialnal) tak lulus kan…..
    Kerajaan pusat xlulus kan sb pas merintah negri itu…….
    Tlg paham elok2
    Kalu kerajaan pas kelantan pilih kasih mesti kerajaan pas tak bg penyokong barisan na SIAL nal duduk

  32. AS SALAM…MCMANE NAK CHECK ON LINE.?

  33. Ahmad Zamani says:

    SALAM..CALL TAK PERNAH DAPAT..EMAIL PON TAK BERBALAS..
    NO. YANG TERTERA PLAN (1300-88-3010) DAH TIADA DALAM PERKHIDMATAN.. APA CERITA NI RAKYAT DIUTAMAKAN..TAPI LINE SEMUA GAGAL..BUAT LAH SISTEM BOLEH CHECK MELALUI ONLINE..BIAR UP TO DATE SIKIT LA SISTEM TU..JGN DITAKUK LAMA..PLEASE BE ATTENTION !!!

  34. insan perihatin says:

    nak check camna no untuk semakan susah nak angkat walauupun berdering
    ini lah kerajaan yang perihatin…. bila bagi mengungkit pulak tu…. rezeki, keamanan , tuhan yang bagi …. tolam faham sikit bukat bEE end ..so jangan bongkak

  35. Lolydish says:

    Kenape susah sangat susah nk tahu status….kenape xda buat semakan onl9 yg boleh memudahkan penyemakan…macam x logik betul hotline bz setiwp saat minit jam…..hmpppp

  36. igat says:

    br1m bantuan hasil daripada usaha keras pembangkang, buktinya tiada selama ini. Sedihnya ia bukan untuk menyenangkan rakyat tetapi menyusahkan mengambilnya. Rumah panjang jauh di pedalaman kos mengambilnya melebihio yang diberikan.

  37. PARTI SENDIRI says:

    Sebenarnya semua parti same je..setiap parti ade kelebihan dan ade kekurangan..ade yang baik dan ade yang buruk..dan kalau kita ambil contoh negara jepun..mereka mempunyai pembangkang yang hebat untuk memastikan negara dan kerajaan mereka sentiasa peka terhadap kepentingan rakyat.,secara tidak langsung pihak kerajaan tidak sewenang2nya mentadbir negare sesuka hati..so pembangkang itu amatlah penting di setiap negara tidak kira parti mana yang menjadi kerajaan dan parti mana yang menjadi pembangkang..

  38. umin anak meringai says:

    saya sudah hantar borang BR1M..tapi belum menerima sebarang bantuan …saya perlukn bantuan..kerajaan malaysia..tq?

  39. kepala gila...:@ says:

    mcm gampang la..call x jawab…bodoh

  40. syg malaysia says:

    yg byk kutuk kerajaan tu lah yg paling ramai kebulur dgn BRIM!!!!tak caya cuba wat survey masa majlis penyampaian BRIM tu….

  41. EDA YUSUFF says:

    SSH NK ISI SECARA ONLINE

  42. maliyani yanie says:

    Saya nak tahu permohon saya dapat tak sebab saya tak buat permohonan lagi.tahun lepas saya dapat.

  43. fieyda says:

    mcmmna nk cek secara on9 ni ?? susah pulak nk cari

  44. fieyda says:

    erm. . nk periksa status bapa sya pun susah ni. . . .

  45. sukur salleh says:

    Salam…saya suka rakyat malaysia dapat brim..walaupun saya tak dapat..tq pm..

  46. ayat says:

    hye s0ry k

  47. ayat says:

    assLaMMualaiKum sMua SAUDARa islam ku

  48. jolin u says:

    Tak adakah disediakan semakan dilakukan dengan menggnakan sms..?

  49. siti ruhaya nongchek says:

    Saya nk check brim saya utk tahun nie sbb tahun lepas saya dapat cepat tapi tahun nie agak lambat spt nie Adakah patuh saya call brim bagaimana no tel atau call LDHN.

  50. nshidah says:

    hmm call asyik bz line… camner nak cek… dapat ke tak

  51. sithraangi a/p suppiah says:

    saya nak semak 1 malaysia (RM1M) 2.0 TERIMA KASIH

  52. jega says:

    mcm mana nk cak ne ayiooo………

  53. yusuf says:

    wah sya xde keja ttap but bila cek tiba2 gaji sya rm 3000 ke atas wow.. terkejut sya dngr sendang kn sya xde keja ttap.. adooii..

  54. gurl says:

    alhamdulillah dah dpt BR1M

  55. saipul bahari bin mohamad nor says:

    kenapa sy tak dapat brimapa msalah sy

  56. IRENE says:

    sy ingin nk buat semakan samada sy layak dapat BRIM 1 MALAYSIA ke x?kerana msa sy mnyrahkan borang BRIM hngga kini dh agak lama msanye….

  57. shamshon bin maulud says:

    permohonan BRIM 1 tlah di tolak..adakah sya layak memhon BRIM pringkat kali-2???

  58. Hanafiah Bin Hamzah says:

    Saya tidak mempunyai pekerjaan yang tetap dan menanggung isteri yang sakit. Tidak dapat BRIM 1.0. Apakah saya layak untuk BRIM 2.0. Sehingga kini tiada respond. Saya benar benar memerlukan bantuan ini. Terima kasih.

  59. imran_shahrule says:

    Salam..
    Celah mana duit ko? takat mana jer cukai ko? ko tak pernah pun bayar cukai, cukai jalan takat 30 40 hinggit setahun, utk keta ko, cukai pintu umah, untuk umah ko… baper sen sangat la ko punya cukai.. takat gaji ko 3 4 ribu, bini sorang anak dua, takda maknanya ko punya cukai.. tarak satu sen pon duit ko bg kat kerajaan, lagi mau bising ker? dapat, diam2 sudah.. tak suka, pergi ambil wat per.. bukan duit ko pon.. duit kerajaan.. duit rakyat yang masuk cukai, baper sen jer? sendiri kira, carik sendiri maklumat, baru betul.. ni dok tgk org, dengar org, baca org punya tulisan.. dia membohong ko pon membohong la jugak.. dapat gak dosa kering..

  60. imran_shahrule says:

    Hanafiah.. cuba ko kol lhdn… tanya.. kalau tak dapat gak.. pergi lhdn yang terdekat.. tanya.. atau kalau ada internet, komputer.. emel pada br1m2@treasury.gov.my status brim 2.0..

  61. NURUL SHAZWANI says:

    Xde rezeki lg BRIM1 xdpt BRIM2 pn xdpt …..erm

  62. NURUL SHAZWANI says:

    Xde rezeki lg BRIM1 xdpt BRIM2 pn xdpt …..erm

  63. RAJA LAWAK says:

    APA2 PUN SEBELUM NK CKP ORG BODOH FKIR AR DULU
    JGN NK MAIN CKP JE…..OTAK DIBERI UTK BERFKIR YG BAIK2 BKN BERFKIR YG BURUK2….JDI FKIR2KN AR SEBELUM BERKATA2

  64. RAJA LAWAK says:

    KTE KNE BERSYUKUR AR DENGAN APA YG KITA ADA….INI BRU REZEKI DIDUNIA KITA X DPT NK BISING2…..KLU KAT AKHIRAT X DPT DUIT BR1M NIE XKN NK BISING GAK KOT…..KLU ADA REZEKI DPT AR JGN TERLALU BERFKIR YG BKN2ITU SUME HASUTAN SYAITAN JE

  65. RAJA LAWAK says:

    BILA X DPT MCM2 CKP KAT KERAJAAN TP BILA DPT ADA KORG NK BERTERIMA KASIH BTL X ZAIN

  66. mujaikon says:

    ape ntah.. orang dah bagi amek jer la..mmg bkn duit cukai korang2 ni kot. tapi duit dari mane ? lepas tuh kann.. korang2 suruh orang jgn membohong, tapi kitorang cakap berlandaskan ape yang kitorang dengar.. korang amek jer duit tuh.. memang kita rakyat malaysia tapi undian tetap rahsia dan terima kasih kepada PM kerana berusaha mengambil hati kami2 yang masih menentang ini. bagaimanapun buat dengan ikhlas mesti akan dapat balasannya bukan bersebab. nice one PM :)

  67. Bhairavi says:

    apatah suami isteri boleh dapatkan Rm 500,Tetapi kerajaan hanya prihatin kepada salah seorang,tetapi didapat tahu segelintir berpasangan nasib dapat RM 500 sesama.walaupun gaji saya rendah tapi tak dapat,tak pe

  68. Naomi Raji says:

    Kenapa talian 03-7884 9206 / 9285 / 9286, tiada siapa yang jawab. Bagaimana pemohon nak tahu status dan kawan meneriam BRIM. Tak akan semua line busyyyyyy…

  69. Chendang says:

    To me BR1M is useless ..purely a waste of Rakyat Money. Why don’t PM sepnd the money wisely to upgrade the infrasture whereby our own Malaysian Citizen can look for a better living. And also for Sarawak / Sabah . It would be wise to spend the money to upgrade the road and general utilities to the rural areas. RM500 is nothing and it’s a day spending. If the PM is smart enough or want to buy a votes for the coming election. Spend the Rakyat money wisely especailly the Dayaks who live in a rural area.

  70. nawi says:

    Kata nak baYAR Br1M DI bawah gaji RM3000.00.Tapi lepa 2 bulan check ngan LHDN kata x layak pulak.Cam mn ni.Dah bg pay slip sebagai bukti.Lau blh tlg selesai kan masalah ni.(JANJI DITEPATI) PM TOLONGLAH SAYA.
    Thanks

  71. HADIP says:

    Knaper susah sangat untuk hubungi talian hotline untuk semakan nama br1m?
    Kenapa tidak sediakan ruangan semakan status br1m secara online,mungkin lebih mudah untuk pemohon membuat semakan sendiri.

  72. HADIP says:

    Kenapa talian 03-7884 9206 / 9285 / 9286, tiada siapa yang jawab. Bagaimana pemohon nak tahu status dan kawan meneriam BRIM. Tak akan semua line busyyyyyy…

  73. norawahida says:

    saya lom dpt surat g..x taw dpt ke x…

  74. rajasegaran a/l karuppiah says:

    LULUS KE?

  75. rajasegaran a/l karuppiah says:

    BR1M 2.0 LULUSKE?

  76. amir says:

    mcm mane nk semak pemohon br1m online??

  77. md Zul Jamaludin says:

    adakah yang duda tidak mempunyai anak layak mendapat brim 1 Malaysia

  78. mat tekong says:

    wanita kot,kata malaysia aman.mungkin wanita kot tak baca kat malaysiakini bahawa pemberontak dah nak menawan lahad datu,tapi tak ade tindak kan dari pihak kerajaan.otak letak kat buntut kaaah haa…

  79. zam says:

    woi ! ape la kou org gaduh2 ni?…sal politik ..sokong jo mane yg suke

  80. renuka says:

    Knaper susah sangat untuk hubungi talian hotline untuk semakan nama br1m?
    Kenapa tidak sediakan ruangan semakan status br1m secara online,mungkin lebih mudah untuk pemohon membuat semakan sendiri.

    Ni nak buat rakyat susah ka senang?

  81. dados says:

    permohonan brim2 tak layak,di suruh buat rayuan,tapi sampai sekarang pun tak dapat maklumbalas

  82. safa says:

    pemohonan brim xdapat.dh rayuan pon tak dapat2…spatutnye saya layak..plz tolong semak pemohonan saya…….

  83. Saundari a/p Samugan says:

    permohonan saya di tolak, saya seorang surirumah yang tiada pendapatan langsung dan berharap pada suami saya, orang yang mempunyai gaji yang tinggi dapat brim dan saya yang tiada pendapatan langsung permohonan saya ditolak, saya memang berharap saya akan dapat brim ini tetapi saya patah hati apabila saya mendapat tahu permohonan saya ditolak. Saya memang tak puas hati dengan keputusan yang saya dapat dan saya berharap agar permohonan saya dipertimbangkan dan tolong semak permohonan saya

  84. Bakhtiar@Md.Faizal Bin Abdul Rahman says:

    Keputusan rayuan BR1M telah di terima, surat dah sampai rumah. Telah di luluskan. Cuma surat sahaja bukan vouncer. Pilihanraya dah hampir,bila nak beri BR1M ni? Kalau hantar dgn cek berserta surat barulah betul. Tolong highlight perkara ini.

  85. Boy Adam says:

    terima kasih kepada PM kita…

  86. tumpang tanya says:

    apa maksud hudud…
    youtube pn ada…jadi…
    renunglah mana betul mana salah

  87. mohd zan mohd tahir says:

    k sy ingin tahu mcmane tentang semakan brim3.0 sy yg sy telah pohonkan tempoh hari adakah sy dapat atau macam mane yer jadi harapan sy semuga sape2 terbaca ini tolong kirimkan saya semakan tu ke alamat mohd zan mohd tahir no 3033h kampung bukit tok beng 21300 seberang takir yer

  88. mohd fauzi bin salim says:

    minta mohon duit rm500

  89. muhd ridzuan bin salim says:

    mohon duit rm500

  90. muhd ridzuan bin salim says:

    mohon duit rm300

  91. muslimin says:

    macam mana nak semak status brim..saya MUSLIMIN BIN MUSTAPHA no ic 930109-11-5567..adakah saya lulus permohonan ini..

  92. mat yo says:

    col xdpt2 mcmana ni bos besar malaysia..kongsi gelap xde lesen nk cek ni..kongsi gelap berlesen xpe xcek pmmmmmm..

  93. Abdul Aziz Mohamad Noor says:

    Terima kasih kpd kerajaan malaysia kerana beri Br1m tapi knp saya terima Rm 450.00 sahaja

  94. honeylemon says:

    jenuh la..dah try call brim dari pagi,,,smpai ke sudah tak dapat2..

  95. lengang says:

    nice one BN. u have made all Malaysian become foolish.

  96. Gowri Chandrasekhar says:

    Tak dapat lagi duit brim

  97. kalaiselvam a/l muniayah says:

    saya belum terima duit brim RM650.00

  98. I have not received my bantuan rakayat assiatant My I/C is 270906085072

  99. hong says:

    Tak faham kenapa saudara i hanya dapat rm450 dan bukan rm650. Dia kerja sampingan satu hari baru rm30 jika ada kerja dan nak tanggung anaknya yang bersekolah. Sila terangkan…….

  100. valiamah a/p Palaniandy says:

    Emak saya Valiamah a/p Palaniandy I/C No:430530-07-5326 tak terima surat Brim 1 Malaysia tolong semak dan beritahu tempat mana nak ambil batuan Brim 1 Malaysia.

    sekian sahaja
    Terima Kasih

  101. khairy johar says:

    macam mana ni,br1m 2 dapat.yg ke 3 ni kenapa bermasalah…. kepala hotak lah…. haktuiii

  102. putri liya says:

    saya blom mohon lagi brim tapi bila nk mohon kata permohonan dah wujud mohon tolong…. plzzzz

Leave your comment here:

image004Bina Blog Bisnes Untuk Kembangkan Bisnes Anda di Internet! Murah & Cepat. Sila Klik Sini!
image004Dapatkan Produk Intimasi Suami Isteri Untuk Kebahagian Rumahtangga Anda! Sila Klik Sini!