Scha Al-Yahya Bimbang Tak Laku Selepas Kahwin | NescafeAis.Com


.

Scha Al-Yahya Bimbang Tak Laku Selepas Kahwin

April 26th, 2012 1 Comment .
.

Pelakon Scha Al-Yahya,29, mengakui berasa risau sekiranya dia semakin kurang menerima tawaran berlakon selepas bergelar isteri kepada pengacara Awal Ashaari, 31, pada Mei ini.

Scha berkata, perasaan itu mula wujud ketika dia sibuk membuat persiapan perkahwinannya namun percaya bahawa rezeki itu akan berada di mana-mana sekiranya seseorang itu berusaha.

“Saya pernah juga terfikir, adakah saya masih diterima oleh para penerbit dan peminat-peminat selepas berkahwin nanti atau mungkin dah tak laku?

“Tetapi saya percaya rezeki itu akan sentiasa ada sekiranya bakat dan kualiti kerja kita seiring,” katanya.

Tambah pelakon filem Aku Bukan Tomboy ini, hal tersebut tidak menjadi satu masalah untuknya apabila bergelar isteri nanti selepas melihat rakan-rakan seangkatannya yang masih lagi menerima tawaran berlakon.
Scha dan Awal Ashaari

Scha dan Awal atau Ahmad Awaluddin Ashaari akan melangsungkan pernikahan mereka pada 4 Mei depan di Hotel Pullman, Putrajaya.

Majlis resepsi kedua-dua mempelai pula akan diadakan di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya pada 6 Mei 2012.

Ditanya adakah Scha atau nama sebenarnya Sharifah Norazean Syed Mahadzir sudah merasai ‘debaran pengantin’, dia masih belum merasai perasaan itu.

 

“Setakat ini, saya belum merasai debarannya lagi walaupun ramai yang berkata perasaan itu akan muncul buat mana-mana wanita apabila masa untuk menjadi suami isteri itu semakin dekat.

“Bagaimanapun, harap-harap saya tenang melalui peristiwa bersejarah itu,” ujarnya.

Sementara itu Scha dan Awal turut berkongsi tip dan kesibukan menguruskan persiapan perkahwinan mereka menerusi program Seia Sekata yang disiarkan selama setengah jam pada setiap hari Jumaat, pukul 9.30 malam bermula 13 April lalu menerusi saluran Astro Ria.

Program selama enam episod itu memaparkan detik manis beliau bersama bakal isteri melakukan persiapan sehingga pada hari pernikahan.

P/S:-Sebenarnya aku bosan jugak..macam over sangat je dua orang ni..nak kata fames, takdalah fames mane. Nak kawen kawen jela…Kecoh betul..

 

TINGGALKAN KOMEN DI BAWAH DAN JANGAN LUPA SHARE:

One Comment to “Scha Al-Yahya Bimbang Tak Laku Selepas Kahwin”

  1. vee avi says:

    ehehhh…scha….jgn ckp camtu…kecik ati abg awal mendengarnye….

Leave your comment here: