Pembedahan Tukar Jantina 18SG- Video | NescafeAis.Com


.

Pembedahan Tukar Jantina 18SG- Video

March 2nd, 2011 7 Comments .
.

Khas untuk sesape kat luar sana yang kemaruk nak buat pembedahan tukar jantina…semoga insaf tengok video ni…agak geli dan ngeri gak..apa faedahnya tukar jantina..tuhan dah bagi sempurna dah…

AGAK NGERI DAN MENYAKITKAN..
TAKUT JANGAN TGK 18SG
.
.
.
.
.

p/s:Aku pun tak tengok habis video nih..geli aku..
 

TINGGALKAN KOMEN DI BAWAH DAN JANGAN LUPA SHARE:

7 Comments to “Pembedahan Tukar Jantina 18SG- Video”

  1. cikgu shaza says:

    Bila Manusia ada akal tapi tidak guna akal. Bersyukurlah dengan apa yang telah diberi…

  2. Manja (let it be my sweet name) says:

    huhu

  3. nescafe_ais says:

    haha…xreti gak ngan orang yang sanggup nak buat mende ni…

  4. Ibnushukran says:

    bersukurlah dgn nikamat y diberikan.. wat pe susah3 wat bnde y mnykitkan n salah dr hkum syara'.. bersyukur lah dgn ap y kita ada skrang.. :)

  5. MaTNaggeR says:

    nak nangis aku tengok! tak tahan!!!! wuuuwuuuuu~

  6. ayung says:

    ishhh..ngeri la ngk tengok!

  7. hamba tuhan yang sayang jantina says:

    ya allah,saket

Leave your comment here: