Nurul Halimin Mengaku Isteri Kedua Sham Kamikaze | NescafeAis.Com


.

.

Nurul Halimin Mengaku Isteri Kedua Sham Kamikaze

April 14th, 2012 6 Comments .
.

sham kamikaze dan isteri

Sham dan isterinya Farazila

Lumrah dunia artis, ada sahaja cerita yang disensasikan. Dan terbaru kisah kononnya  sham kamikaze telah beristeri dua, namun yang hangatnya apabila sham dikatakan merahsiakan perkahwiannya keduanya dengan Nurul Halimin. Sham Kamikaze bagaimanapun  menafikan perkara tersebut dan mengatakan dia difitnah.

Namun, berlainan dengan pihak Nurul Halimin yang bersungguh-sungguh mengiyakan perkara tersebut. Kalau pernikahan ini benar…Ahamdulillah,semoga Sham dapat membimbing isteri keduanya. Tetapi jika ianya sekadar fitnah, nama Sham Kamikaze mesti dibersihkan.

Baca entry terdahulu (Nurul Halimin Isteri Kedua Sham Kamikaze?) kakak kepada Maulana (bekas pelajar Akademi Fantasia Kelapan – AF8), yang bernama Nurul Halimin Md Salleh yang mana keluarga Nurul Halimin mengiyakan kisah pernikahan mereka.

 

sham dan isteri baru

Gambar Keluarga Maulana AF

Berikut komen Nurul Halimin sendiri

“Sebelum berkahwin, macam-macam janji yang dia katakan kononya ingin menjelaskan perkahwinan itu kepada isteri pertamanya, Farazila, tetapi sehingga kini wanita itu belum diberitahu lagi.”

Nurul Halimin yang merupakan seorang ibu tunggal beranak satu tertekan dan terasa diabaikan kerana sikap Sham yang tidak bercakap benar dan menyembunyikan status perkahwinan mereka.

Tambah lagi Nurul Halimin mendakwa masih belum mendapat surat nikah berkenaan dan sedang tercari-cari saksi yang menyaksikan pernikahan mereka. Kalau betul bernikah mesti ada gambar kan? So..Nurul boleh je tunjuk gambar sebagai bukti.

bahasa digunakannya..Fuhhh…:

 

nurul halimin
 

Tweeet Nurul Halimin yang begitu marahkan isteri Sham, Farazila.…Fuhh..boleh tahan

nurul halimintweet
 

P/S:-Perkahwinan adalah benda yang baik, Jadi kenapa perlu disorokkan..namun, jika ianya FITNAH, semoga yang memfitnah diberikan hidayah, dan SHAM perlu cari bukti untuk membersihkan nama beliau, apatah lagi dengan title barunya sebagai pendakwah sekarang ni.


.
 

TINGGALKAN KOMEN DI BAWAH DAN JANGAN LUPA SHARE:

6 Comments to “Nurul Halimin Mengaku Isteri Kedua Sham Kamikaze”

  1. aimaniman says:

    kesian sham kamikaze

    kalau betul difitnah tolongla bersihkan nama dan jgn membisu jer

    kalau btul dah bernikah..berani btanggungjawa lee

  2. aidilmega says:

    tak gemar tul aku mamat ni..bajet2 alim weh..kawin 1 lagi, ikut sunnah Nabi ler tu. sian 1st wife dia. x tau rupenye LOL

  3. me.. says:

    bahasa yg melambangkan peribadi…..

  4. olin says:

    Dh Tau org pny..Nape nk Jgk..Jg je La Ank Yg Sorg Tuu..Pas tu Nk MAKI3 First Wife Sham Plak..Padan muka Sham x Ngaku..muka palsu!

  5. kokokooo says:

    memg malang sham dpt pompuan ni..terok gile..dgn bf tinggal serumah da mcm laki bini..tido ngan ramai laki..kaki mabok..muka cocok2..mulot mmg jahat..sejuta cantik 1st wife sham dr pompuan ni..i kenal dia..org panggil dia ‘gegurl’..klu betol sham kawen dgn pompuan ni..mmg menempa masalah dlm hidup sham..lelaki paling malang..takdir :(

  6. [...] ini Sham Kamikaze dilanda kontroversi yang mengaitkannya dengan Nurul Halimin yang mengaku isteri kedua Sham Kamikaze. Farazila Abdul Jabar dan Sham Kamikaze berkahwin pada 17 Ogos 2008 yang lalu.Pasangan itu [...]

Leave your comment here:

image004Bina Blog Bisnes Untuk Kembangkan Bisnes Anda di Internet! Murah & Cepat. Sila Klik Sini!
image004Dapatkan Produk Intimasi Suami Isteri Untuk Kebahagian Rumahtangga Anda! Sila Klik Sini!