Mohd Ashraf Hafiz Tukar Jadi Aleesha – Tukar Jantina | NescafeAis.Com


.

Mohd Ashraf Hafiz Tukar Jadi Aleesha – Tukar Jantina

May 26th, 2011 1 Comment .
.

KUALA TERENGGANU: Mahkamah Tinggi di sini menetapkan 18 Julai ini untuk keputusan permohonan seorang lelaki, Mohd Ashraf Hafiz Abd Aziz, menukar namanya kepada Aleesha Farhana.

Mohd Ashraf Hafiz, lulusan diploma dalam bidang perubatan dari sebuah institusi pengajian tinggi yang mengenakan pakaian wanita lengkap dengan berbaju kurung berwarna kuning air, bertudung merah jambu dan berkasut tumit tinggi menarik perhatian awam yang menyedari kehadirannya di mahkamah, semalam.

Dia yang menjalani pembedahan menukar jantina di Thailand antara 2008 hingga 2009 kerana mendakwa lebih cenderung kepada perwatakan wanita memfailkan petisyen memohon mahkamah membenarkannya menukar nama Mohd Ashraf Hafiz kepada Aleesha Farhana pada November tahun lalu bagi memudahkannya menguruskan kehidupan seharian selain mahu memasuki universiti untuk melanjutkan pengajian dalam bidang sama.. – Berita Harian

hehehe…giler,bodoh giler mahkamah malaysia klu izinkan jantan ni tukar nama…pelik,elok jadi jantan nak tukar jadi perempuan..korang rase comel ke mamat ni..tengok gambar ni si Mohd Ashraf Hafiz Abd Aziz atau  Aleesha Farhana ni..siap pakai tudung tu..hahahaa..

Si Aleesha (comel giler nama..hahaha) ni mungkin dah terlambat sebab dah buat pembedahan tukar jantina dah..so kepada yang terpikir nak buat macam dia..pe kate korang tengok dulu video kat bawah ni…video pembedahan tukar jantina – AMARAN 18SG -

VIDEO PEMBEDAHAN TUKAR JANTINA

 

TINGGALKAN KOMEN DI BAWAH DAN JANGAN LUPA SHARE:

One Comment to “Mohd Ashraf Hafiz Tukar Jadi Aleesha – Tukar Jantina”

  1. abu idris says:

    arrayah.info – Hukuman terhadap Si Penukar Jantina Jika Dia Tidak Bertaubat

Leave your comment here: