Pelakon Mislina Mustaffa Separuh Bogel Dan Berbikini | NescafeAis.Com


.

Pelakon Mislina Mustaffa Separuh Bogel Dan Berbikini

June 21st, 2012 4 Comments .
.

mislina

Pelakon Mislina Mustaffa mungkin kurang dikenali, namun dia yang pernah membintangi beberapa filem seperti Puaka Tebing Biru, Mukhsin, anak Halal dan terbaru jiwa Taiko sebelum ini dilanda kontroversi kerana terlibat di perhimpunan PTPTN.

Dan terbaru beberapa keping gambar Mislina dalm keadaan separuh bogel dimuat naik oleh rakan Facebook pelakon kontroversi, Mislina di akaun miliknya. Gambar-gambar tersebut memaparkan Mislina dalam keadaan separuh bogel dengan hanya mengenakan bikini sahaja di salah sebuah pulau.

Mislina yang dihubungi punya penjelasan tersendiri berhubung gambar berkenaan.

“Saya tak kisah apa orang nak cakap pasal saya lagi. Sebab sebelum ini saya sudah banyak menerima kritikan dan cemuhan sehingga dikatakan murtad, tidak beragama dan banyak lagi.

“Jadi untuk apa saya komen lebih-lebih fasal gambar ini kerana orang sudah terlebih dahulu menilainya. Walaupun saya bercerita yang baik, perkara buruk juga yang diperkatakan tentang diri saya.

“saya sudah malas nak memikir dan melayan semua itu sejak peristiwa di perhimpunan Bersih hari itu. Saya sudah tak kuasa masuk campur dalam dunia hiburan,” jelasnya dalam nada tegas.

Ditanya reaksi tentang penyebaran gambar-gambar tersebut oleh rakan Facebook nya, jawab Mislina;

“Untuk apa saya marah kerana kawan-kawan saya juga berada ditempat yang sama dan mereka tahu keadaan saya. Saya dah cukup kebal untuk semua itu.”

mislina berbikini

P/S:-Dah macam negro dah aku tengok..dia ingat lawa agaknya..huduh weh…

 

TINGGALKAN KOMEN DI BAWAH DAN JANGAN LUPA SHARE:

4 Comments to “Pelakon Mislina Mustaffa Separuh Bogel Dan Berbikini”

  1. Intan says:

    Kita doakan yang terbaik untuk dia. Moga Allah buka pintu hatinya untuk bertaubat….Moga dia mendapat hidayah….

  2. Comolot says:

    Tlg la buang dulu selulit dan lemak2 di badan tu kot ye pun nak seksi

  3. vee avi says:

    aieee…mcm pelakon kaza la pulak muka dia ni?

  4. Ja Ramli says:

    Saya kenali beliau melalui drama diAstro ‘ Wadi Unung ‘. Lakonan nya sangat bersahaja.

Leave your comment here: