Gila – Mak Kahwin Anak Kandung Sendiri | NescafeAis.Com


.

.

Gila – Mak Kahwin Anak Kandung Sendiri

December 4th, 2011 8 Comments .
.

Mak Kahwin Anak Kandung Sendiri – Ibu Kahwin anak sendiri – Video Mak kahwin anak
mak kahwin anak d'show

Mak Kahwin Anak Kandung Sendiri???.. klip video dibawah boleh membuat korang muntah,.dan rasa nak sepak-sepak indon gila tu..baca petikan berita dari News Hub untuk ketahui kisah Mak Kahwin Anak Sendiri ni..dan layan video nak muntah di bawah..INDON…patutlah tak habis-habis negara kau ditimpa musibah…

KUALA LUMPUR – Tidak tahu hendak mula di mana tapi penulis sendiri ada rasa hendak muntah sepanjang menonton dan mendengar klip orang gila di Indonesia yang mana seorang ibu sanggup kahwin dengan anak lelakinya sendiri.

Pengakuan itu dirakamkan dalam program d’show di negara itu.

Sudah la ibu dan anak itu gila, di kalangan penonton ada yang bertudung dan bersorak-sorak seolah-olah apa yang mereka saksikan itu macam tidak ada apa-apa serta satu bentuk hiburan.

Benda gila itu boleh pula dibincangkan seperti satu benda ilmiah.

Memang sah sengal. Perempuan tua gila itu siap ada sebut Alhamdulillah lagi (minit 2.01). Mereka juga berkata bersama ketika anak-anak lain sudah tidur.

Yang paling tidak masuk akal bila perempuan tua gila itu berkata;  “yang penting saya nggak berzina sama org, sama anak sendiri”.

Penulis melihat perempuan tua itu sebagai mengambil kesempatan pada anaknya sendiri. Anaknya berkata dia menolak hubungan itu tetapi dipaksa ibunya.

Apa pun, jijiknya perangai kedua-dua Indon ni.  Penulis harap benda seperti ini jangan sama sekali dijadikan ikutan. Tolonglah.

Dan…patut direjam sahaja dua beranak gila ini bukan!…Tonton Video Mak Kahwin Anak Di Bawah…Hanya di Indonesia

 

TINGGALKAN KOMEN DI BAWAH DAN JANGAN LUPA SHARE:

8 Comments to “Gila – Mak Kahwin Anak Kandung Sendiri”

  1. sontoso says:

    yang kau kate indon gila tu apa benda??? haa??? bukan ke kau lagi gila??? kau piki la sikit, kau ingat indonesia tu kecik mcm Malaysia ni ke? klw kau benci sgt pon kepada kemaksiatan takde la ugama membolehkan saling memaki,, klw kau di kate Melayu bodoh senang tak kpl otak engkau tu??? ckp pakai brek sikit baru namanya kau manusia!

  2. sakti says:

    Malaysia Anjing,,,

    Nulis gak pake Otak…

    Cuma segini doang ya jurnalisme di malaysia??

    Bahasa jurnalis apa itu???

    Malaysia anjing…

    Penulis artikel ini memang anjing

  3. meme says:

    indonesia la anjing! nasihat la sket bangsa2 indonesial ko tu, jgn la buruk perangai sangat. mak kahwin anak pon boleh masuk rancangan temu bual ek??? kesian indonesia… kesian jugak pada ulama2 di indonesia, letih nk nasihat warga indonesia yg tiada otak.

  4. shuada sue says:

    ko ckp elok2 cikit,ko la indonesia…sial anjing!!!!!!!ko duk menumpang negara malysia,wt semak j!bermbus la blk negara ko,bangsat2 sume!!dtg negara org wt cm negara sndri…sdr la ckit,klu dtg menumpang negara org,klu mlysia xtlg ko dh lame mampus korng sume ne…dtg mlysia bwa bala byk sgt!!!!!!!gara2 negra indonesia wt mksiat,mlysia kna tmpiasnye….byk ulamak2 tp lg byk yg terpeson sbb suke wt hkum sndri…sdr la wrga indonesia haram ttp haram xblh jd halal,drpd ko tido ngn ank kndung lbh bik ko bzina la!!bdh pnye pmpuan tua,ank dia pn bdoh bangagng!same2 bangsat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. perghhhh says:

    santoso, yang kau maki2 org x bodoh ke? aku rasa kau lagi bodoh dr org yg paling bodoh di dunia. kau tgk sendiri la bangsa kau dtg sini jadi pencuri, dera anak majikan, curi duit majikan dan mcm2 lagi la. klu aku nak citer kat cni 3 hari 3 mlm pun x habis. kalau dah bangsa pengemis 2 buat la cara pengemis. jgn nak berkagak mcm bagus sgt. BANGSA TAK TAU MALU!!

  6. perghhhh says:

    woi sakti, sape yang x pakai otak???? pikir dulu sebelum cakap indoneSIAL!!! bab2 agama kalau korang dah buat salah korang nak marah oarang lain pulak?? pelik betul la keturunan korang nie. tak boleh ditegur langsung. korang sanggup menghalalkan perkara yang HARAM. Agama mana yang mengizinkan mak kawin dengan anak kandung??? cuba kau bagitau aku!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. Rin says:

    agaknya pempuan ni kegersangan kot…takde laki yg nak kat dia…anak sendiri pun jadi bahah agaknya…

  8. kekwat says:

    knapa eaaa.x percaya dgn otak yg dianugerah,masih x dpt bezakan antara anak dgn mangsa…

Leave your comment here: