Imbang badan Guna Paku – Ngilu Beb | NescafeAis.Com


.

.

Imbang badan Guna Paku – Ngilu Beb

December 10th, 2011 0 Comments .
.

imbang badan

Imbang badan di atas paku, selalu kita tengok guna banyak paku,tapi yang ni guna sebatang paku je..yang tak tahan ngilu tu, guna kepala beb..korang layan gambar makhluk bernama Li Xin ni..Li Xin mengambil masa selama 20 tahun untuk menguasai kemahiran mengimbang badan menggunakan kepala diatas paku…korang plak jangan gatai-gatai nak cuba buat kat rumah,layan gambar sudah..

imbang

imbang badan

 

TINGGALKAN KOMEN DI BAWAH DAN JANGAN LUPA SHARE:

No Comment to “Imbang badan Guna Paku – Ngilu Beb”

  1. No Comment yet. Be the first to comment...

Leave your comment here: