Gambar Bogel Fatin Nur Afifah – Tatu Nama Kekasih Sejenis Di Badan | NescafeAis.Com


.

.

Gambar Bogel Fatin Nur Afifah – Tatu Nama Kekasih Sejenis Di Badan

March 28th, 2012 15 Comments .
.

nur afifah

GAMBAR BOGEL FATIN NUR AFIFAH DAN TATU DI BADAN | Mungkin ramai yang tak kenal siapa Fatin Nur Afifah. Fatin Nur Afifah merupakan antara 5 watak utama dalam filem Tentang Bulan. Apa yang menariknya, pada September 2011  pelakon kanak kanak ini membuat pengakuan cinta sejenis dengan seorang pengkid bernama Puteri Sarah aka Putt.

Fatin Nur Afifah atau Effy memegang watak bernama Shahila yang berperangai tomboy ketika zaman kanak kanak, ingatkan dalam filem je, rupanya watak ini terbawa sehingga ke dunia nyata walaupun berbeza posisi.

Dan kisah terbaru si Effy ni, Fatin Nur Afifah, dia  kini sudah tidak lagi bersama dengan kekasih pengkid bernama Putt itu. Malah, blog yang menjadi medan untuk Fatin Nur Afifah meluahkan rasa cintanya agungnya terhadap kekasih yang mempunyai alat sulit yang sama sudah tidak wujud lagi.


Ok lah dah berpisah, tapi yang tidak sedap untuk didengar adalah Fatin Nur Afifah ini sanggup mengabadikan nama kekasih sejenis itu melalui tatoo bertulis Putt dibadan montok beliau.

Plot kisah epik percintaan mereka makin panas bila Putt dikhabarkan memiliki gambar bogel Fatin Nur Afifah dan telah mengugut untuk menyebarkan diinternet jika gadis ini melakukan sesuatu perkara yang menjejaskan nama baik pengkid itu.

p/s:-Fuhh..gambar bogel lagi..artis Malaysia sekarang memang suka bogel pahtu ambik gambar kan?..baik aplly job kat majalah Playboy je..hehehe..sumber Rotikaya..

<<JANGAN LUPA KLIK BUTTON DI BAWAH>>

 

p/s:-ingin tahu tablet terkini paling sesuai untuk korang..try sini http://fb.my/tabletanda

.
 

TINGGALKAN KOMEN DI BAWAH DAN JANGAN LUPA SHARE:

15 Comments to “Gambar Bogel Fatin Nur Afifah – Tatu Nama Kekasih Sejenis Di Badan”

  1. che'renzz 79 says:

    shian die…..ilmu agama x de… :(

  2. Zach says:

    Memang jenis x de agama…bodoh mengalahkan lembu,,,

  3. edry says:

    lain kali selak byk cikit, baru best tngok

  4. Bidi81 says:

    Bakpo la mu bengong sngat.mu gaso banggo ko apo wat lagu tu..menagis mok mu,mu wat lagu tu..bwak2 le betobat syg oi.

  5. joeygombak says:

    agak terkejut . syabas

  6. joy says:

    angan kutuk2 tak baik mcm mana kalau berlaku kat adik beradik kalian,elok terus dipancung aja,baru betul,bangang mcm monyet

  7. rira says:

    alahai…ciannya dak ni…mak pak dia tak tau ke…

  8. kunang says:

    Mana Mufti, Hasan Akidah… sepatutnya binatang macamni lah yang harus dan wajib ditegur…

  9. sempoi says:

    hurm melayu biase laa..mat rempit,bohsia,penagih pling rmai adlh melayu..kadang aku tgk bdk melayu ni sedih ase nye.

  10. anon1 says:

    kesian la tenguk budak budak la ni

  11. Kesian lagi dekat mak bapak dia..~ dia dah out, mak bapak dia tu yg aku kesian~

  12. MuslimahVogue says:

    Bagi akak, tak salah kalau dia nak berkawan2 dgn pengkid atau siapa2. Cuma kalau bertattoo nama kekasih tu, agak2nya kekal ker dia tu kekasih awak? Kalau lepas nie putus, camner nak buang? Kena fikir dari segi tu jugaklah.

  13. adik iman says:

    x baik akak2 n abg2 sekalian ckp mcm tu kat dia. kt kena la bg dia sokongan y padu. nak tgur dia blh tp jgn la trlalu mlampau.

  14. carlosjafari says:

    bagi kome kome yg berlagak mcm ustaz dan ustaza dgn bagi pandangan sinis tu,sabo jo lah iyo,sbb kome kome pun bkn tk dapat hadiahnya,lihat rasullullah,adakah dia mcm korang memberi teguran dan pandangan sinis,TIDAK,DIA TEGUR UMATNYA DGN KATA KATA INDAH,KORANG NK CKP YG ZAMAN RASULLULLAH TU LAIN,LAIN AMENDANYA,MEREKA JUGA MANUSIA MCM AKU DAN KORANG SEMUA,LAIN KALI,CERMIN DIRI SENDIRI HA.

Leave your comment here:

image004Bina Blog Bisnes Untuk Kembangkan Bisnes Anda di Internet! Murah & Cepat. Sila Klik Sini!
image004Dapatkan Produk Intimasi Suami Isteri Untuk Kebahagian Rumahtangga Anda! Sila Klik Sini!