Gambar Khairul Fahmi (Apek) Dan Dahlia Teck Nafi Minum Arak? | NescafeAis.Com


.

.

Gambar Khairul Fahmi (Apek) Dan Dahlia Teck Nafi Minum Arak?

November 2nd, 2011 3 Comments .
.

Gambar Khairul Fahmi Apek Minum Arak

Gambar Khairul Fahmi Che Mat atau Apek dan Dahlia Teck bersama rakan-rakannya di Werner’s, Changkat.Berkaitan Gambar Khairul Fahmi dituduh minum arak,hari ini Apek @ Khairul Fahmi telah mengeluarkan kenyataan di mana beliau tidak menyentuh minuman arak tersebut manakala mukanya merah kerana suasana di dalam Werner’s yang sesak dengan orang ramai.

Dia juga menjelaskan bahawa dia duduk dengan orang yang dikenali dan juga orang yang tidak dikenali dan dia langsung tidak tahu siapa yang mengambil gambar berkenaan..

Memang Khairul Fahmi tak minum arak pun dalam gambar ni,Tapi dia duduk dalam tempat yang salah,serta suasana yang salah..dah terang-terang ada berbotol-botol arak depan meja..So,minda manusia ni cepat untuk mentafsir sesuatu..

 

TINGGALKAN KOMEN DI BAWAH DAN JANGAN LUPA SHARE:

3 Comments to “Gambar Khairul Fahmi (Apek) Dan Dahlia Teck Nafi Minum Arak?”

  1. MIJA says:

    memalukan je la apex…nampak sgt2 la kau salah..skrg apa kau bikin…bikin gosip panas jer….sbg peminat kitaorg xnk kau hancus dn bangga tunjuk awek sebegini…dn cara kau sosial…dkt kl jer yg kau bleh wat mcm ini..cba kau blk kg kelantan bleh kau wat mcm ini….mak bapak kau kt kg pasti sedih bila tgk kau mcm ini..apex vs dahlia…nmpk sangat kesilapan pada sebelah apex bkn elia…

  2. TRIGYY says:

    apex, please la jgn wat keje bodo cmne.. huhu.. jejah maruah team malaysia jer…

  3. NAJWA AZALIA says:

    saya meme minak kt apek sbb cekap takap bola tapi bilo nafsu dio mudah digoda camni iman yo tok kuat…habihla minat sayo tu..tapi wat apek hok sayo saye..eh..eh..minat, balik
    la ke pgkal jln. Ingat Allah bebanyok..zikir2 jange putuh..kalu ado pompuan dok goda pun
    wat tak tahu jelah…senyum jee..jange dok laye lebih2..buke sombong…jago maruah kito ore islam…jange gi tepak2 yang buleh mdtgkan fitnah..jange hampiri zina…weh..

Leave your comment here: