Gambar 2 Remaja Lelaki Songsang Dicekup Sedang Beromen | NescafeAis.Com


.

Gambar 2 Remaja Lelaki Songsang Dicekup Sedang Beromen

August 16th, 2012 1 Comment .
.

gay

Adoi..biase kalau kuar paper pasal kahlwat2 ni..sama ada anak dara ngan bujang senang or bini org ngan suami orang..tapi kali ni bujang ngan bujang plak !!!…giler2..siap sewa hotel lagi..arggghhhhhhhh.

Sampai masanye Malaysia ni perlukan undang-undang hudud, gejala gay ni dah teruk sangat dah..dah semakin terbuka dan tak takut dah, dengan blog gay malaysia, perkahwinan sejenis di Malaysia, dan lepas ni apalagi?..Universiti Gay??..

Kepada ibu bapa,perhatikan la anak2 korang, dulu ada pepatah cakap jaga anak pompuan sorang lagi susah dari jaga lembu sekandang, skang anak lelaki pun dah sama susah jugak.. Apaepun baca laporan di bawah oleh SinarHarian.

P/S:-Kepada Gay, Tak sakit ke bila bontot tertusuk tu..yekkkk

PANTAI SURA (DUNGUN) – Menjijikkan! Itu gambaran yang boleh diberikan buat dua remaja lelaki yang bernafsu songsang apabila sanggup menodai kesucian bulan Ramadan dengan menyewa bilik penginapan bagi melakukan hubungan sejenis.

Perbuatan tidak bermoral dua remaja lelaki termasuk seorang daripadanya penuntut institut pengajian tinggi awam (IPTA) ini, terbongkar hasil serbuan sepasukan polis Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik Daerah di sebuah tempat penginapan dekat sini, kira-kira jam 2.00 petang semalam.

Serbuan tersebut dilakukan setelah maklumat diterima mengatakan salah seorang suspek yang berasal dari Berek Kastam, Dungun itu dipercayai terlibat dengan penyalahgunaan dadah.

Ketika serbuan di lakukan, dua remaja lelaki itu difahamkan berada dalam keadaan bogel, berpelukan antara satu sama lain atas katil dalam sebuah bilik yang disewa dengan kadar RM60 semalaman itu.

Salah seorang suspek, pelajar semester enam jurusan perhotelan itu ketika ditemui, turut

 

TINGGALKAN KOMEN DI BAWAH DAN JANGAN LUPA SHARE:

One Comment to “Gambar 2 Remaja Lelaki Songsang Dicekup Sedang Beromen”

  1. Qan says:

    Ya Allah lindingilah Malaysia ini

Leave your comment here: