Comments for NescafeAis.Com http://www.nescafeais.com Isu semasa,Politik,Hiburan,Sukan,Automotif,Pelajaran Thu, 17 Apr 2014 14:01:19 +0000 hourly 1 http://wordpress.org/?v=3.8.3 Comment on Cara Godam Mesin ATM Guna Flashdisk !! by get soundcloud plays http://www.nescafeais.com/cara-godam-mesin-atm-guna-flashdisk/#comment-9340 Thu, 17 Apr 2014 14:01:19 +0000 http://www.nescafeais.com/?p=1161#comment-9340 Started in 2003, Image – Shack now sees a fairly large amount of traffic with approximately 66 million monthly visits.
The track “Murderous Face” is my favorite from this Sound
- Cloud album, as it slows down the pace and
shows that this band can properly explore slower tempos.

Think of all the people you know with smart phones.

]]>
Comment on Gila – Mak Kahwin Anak Kandung Sendiri by kekwat http://www.nescafeais.com/mak-kahwin-anak-kandung-sendiri/#comment-9335 Wed, 16 Apr 2014 01:31:28 +0000 http://www.nescafeais.com/?p=2652#comment-9335 knapa eaaa.x percaya dgn otak yg dianugerah,masih x dpt bezakan antara anak dgn mangsa…

]]>
Comment on Syarat Kelayakan Rumah Mesra Rakyat 1Malaysia RMR1M by norzilah http://www.nescafeais.com/rumah-mesra-rakyat-1malaysia-rmr1m/#comment-9329 Mon, 14 Apr 2014 21:22:01 +0000 http://www.nescafeais.com/?p=3949#comment-9329 Boleh ke sy memohon rumah mesra rakyat ni di atas tanah mak sy..gran tanah masih gran bersama..so boleh x guna gran photostate utk submit..

]]>
Comment on Raja Bomoh Malaysia Datuk Mahaguru Ibrahim Mat Zin Dakwa Pesawat MH370 ‘Tergantung’ Antara Tiga Negara by amril juasim http://www.nescafeais.com/raja-bomoh-malaysia-datuk-mahaguru-ibrahim-mat-zin-dakwa-pesawat-mh370-tergantung-antara-tiga-negara/#comment-9266 Mon, 07 Apr 2014 13:11:32 +0000 http://www.nescafeais.com/?p=10234#comment-9266 Nak jemput Ibrahim Mat Zain tampar buaya di afrika….. jangan takut tok bomoh, buaya tu tak ganas. sepuluh ekor buaya ganas mati dah saya tampar langsung kuceraikan kulitnya dari daging dengan tangan kiri. dua puluh ekor ular anakonda ku lipat-lipat masuk dalam bakul kini ada tinggal satu ekor buaya lagi kami tinggalkan untukmu. Tentang Ular tak ada lagi semua sudah tunduk minta ampun ku bagi minum air kelapa.

]]>
Comment on Raja Bomoh Malaysia Datuk Mahaguru Ibrahim Mat Zin Dakwa Pesawat MH370 ‘Tergantung’ Antara Tiga Negara by anita nita http://www.nescafeais.com/raja-bomoh-malaysia-datuk-mahaguru-ibrahim-mat-zin-dakwa-pesawat-mh370-tergantung-antara-tiga-negara/#comment-9265 Mon, 07 Apr 2014 12:52:33 +0000 http://www.nescafeais.com/?p=10234#comment-9265 waaaaduuuu… pak bomoh…. dikatakan gara-gara pak bomoh pakar silap mata Raja Bomoh Sedunia Nujum pak belalang kapal terbangnya lambat kelihatan. ilmunya jadi kabur, menambah sedih rakyat sedunia. banyak TV pecah ditendang orang gara-gara meliat muka Ibrahim mat Jin. sekarang ia kelaut pula akibatnya laut mengganas, ombak menggunung, ramai orang mati lemas. Ikan yu mengganas makanin orang berenang. Aku berdoa agar pak nujum selamat dan di ampuni dosa-dosa besarnya….Amin

]]>
Comment on Anzalna Lantik Peguam Dan Terkejut Dengan Tulisan Zubir by Anzalna Dan Neelofa Sudah Lantik Peguam Tunggu Masuk Court « bazookapenaka.com http://www.nescafeais.com/anzalna-lantik-peguam/#comment-9253 Fri, 04 Apr 2014 04:13:58 +0000 http://www.nescafeais.com/?p=5329#comment-9253 […] Sumber […]

]]>
Comment on Anzalna Lantik Peguam Dan Terkejut Dengan Tulisan Zubir by Anzalna Dan Neelofa Sudah Lantik Peguam Tunggu Masuk Court | bazookapenaka.com http://www.nescafeais.com/anzalna-lantik-peguam/#comment-9247 Thu, 03 Apr 2014 03:04:17 +0000 http://www.nescafeais.com/?p=5329#comment-9247 […] Sumber […]

]]>
Comment on Cara Godam Mesin ATM Guna Flashdisk !! by vapor cigarettes http://www.nescafeais.com/cara-godam-mesin-atm-guna-flashdisk/#comment-9246 Thu, 03 Apr 2014 02:52:56 +0000 http://www.nescafeais.com/?p=1161#comment-9246 Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you so much, However I am encountering difficulties with your RSS.
I don’t know the reason why I cannot join it.
Is there anybody else getting identical RSS issues? Anybody who knows the solution can you kindly respond?

Thanks!!

]]>
Comment on Perumahan PRIMA 2014 Tawar Bayaran Bulanan Serendah RM400 Bagi Rumah RM200,000? by aida http://www.nescafeais.com/perumahan-prima-2014-rm400-bagi-rumah-rm200000/#comment-9237 Tue, 01 Apr 2014 14:05:13 +0000 http://www.nescafeais.com/?p=9150#comment-9237 kalau tak berkerja macam mana nak aply rumah tu sebab tak ada rumah langsung tolong lah saya,saya amat memerlukan lagipun saya ibu tunggal. TOLONGGGGGLAH

]]>
Comment on Semakan Status Keputusan Permohonan Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M) by putri liya http://www.nescafeais.com/semakan-keputusan-permohonan-rakyat-1-malaysia-br1m/#comment-9207 Fri, 28 Mar 2014 08:07:38 +0000 http://www.nescafeais.com/?p=3410#comment-9207 saya blom mohon lagi brim tapi bila nk mohon kata permohonan dah wujud mohon tolong…. plzzzz

]]>